Våra unika tjänster skapar mätbara resultat.
Tjänster
BizBeat erbjuder rådgivning, affärskonsultation och projektledning inom området CRM.
Vår erfarenhet är att många CRM-ansvariga kämpar med för lite tid, oklar rollbeskrivning, ingen budget och ej heller någon uppföljning av nedlagd tid eller uppnådda resultat.
BizBeat kan ta fullt ansvar som CRM-ansvarig i ert bolag, vi kallar det CRM as a Service, men vi erbjuder även stöd till den CRM-ansvarige och dess användare. Vill du diskutera ett möjligt upplägg eller bara veta mer? Kontakta oss
Se våra tjänster nedan.
CRM as a Service
Fullt stöd i ert CRM-arbete
Denna tjänst innehåller alla våra andra tjänster. Det är här du får det kompletta erbjudandet.
-
Erfaren BizBeat-konsult agerar CRM-ansvarig i er organisation.
-
Ger ett starkt fokus för CRM-arbetet utan att ta resurser från andra funktioner i företaget.
-
För er som inte har behov av en 100% tjänst erbjuder vi bemanning från 10% och uppåt.
Stöd CRM-ansvarig
Utökat stöd ledning och CRM-ansvarig
Om du redan har en CRM ansvarig som behöver stöd, inspiration och personlig coachning.
-
Regelbundna avstämningar med erfaren BizBeat-konsult.
-
Säkerställer att uppsatta mål och strategier realiseras.
-
Stöttning och rådgivning till slutanvändare.
Stöd CRM-användare
Personlig coachning och utbildning för användare
För att era användare ska få bästa möjliga stöd. Det här är något annat än klassisk support.
-
Möjlighet till användarstöd via videosamtal.
-
Enkel bokning av personlig utbildning.
-
För att lyckas realisera strategier behövs kontinuerlig utbildning och uppföljning.
Projektledning
Er interna projektledare
Vi projektleder CRM i samband med implementation och utveckling.
-
Dokumentation och kravställning mot leverantör.
-
Säkerställer användarnas behov och ledningens krav.
-
Tillgång till BizBeats stora erfarenhet och kontaktnät inom CRM.
Lönsam CRM
Definera Why, How, What
Grunden till framgångsrik och lönsam CRM bygger på att definera mål, strategier och lösning i CRM.
-
Följer BizBeats metodik för Lönsam CRM.
-
Analyserar och definierar processer och nuläge.
-
Identifierar strategi efter valda målsättningar.
Rådgivning
Inspiration och bollplank
Vi kan hjälpa till med det mesta inom CRM. Kontakta oss och beskriv era behov.
-
Flexibilitet.
-
Erfarenhet
-
Kontaktnät.