Hoppa till innehåll

Våra unika tjänster skapar mätbara resultat.

Tjänster

BizBeat erbjuder rådgivning, affärskonsultation och projektledning inom området CRM.

Vår erfarenhet är att många CRM-ansvariga kämpar med för lite tid, oklar rollbeskrivning, ingen budget och ej heller någon uppföljning av nedlagd tid eller uppnådda resultat.

BizBeat kan ta fullt ansvar som CRM-ansvarig i ert bolag, vi kallar det CRM as a Service, men vi erbjuder även stöd till den CRM-ansvarige och dess användare. Vill du diskutera ett möjligt upplägg eller bara veta mer? Kontakta oss

Se våra tjänster nedan.

CRM as a Service

Fullt stöd i ert CRM-arbete

Denna tjänst innehåller alla våra andra tjänster. Det är här du får det kompletta erbjudandet.

  • Erfaren BizBeat-konsult agerar CRM-ansvarig i er organisation.

  • Ger ett starkt fokus för CRM-arbetet utan att ta resurser från andra funktioner i företaget.

  • För er som inte har behov av en 100% tjänst erbjuder vi bemanning från 10% och uppåt.

Stöd CRM-ansvarig

Utökat stöd ledning och CRM-ansvarig

Om du redan har en CRM ansvarig som behöver stöd, inspiration och personlig coachning.

  • Regelbundna avstämningar med erfaren BizBeat-konsult.

  • Säkerställer att uppsatta mål och strategier realiseras.

  • Stöttning och rådgivning till slutanvändare.


Stöd CRM-användare

Personlig coachning och utbildning för användare

För att era användare ska få bästa möjliga stöd. Det här är något annat än klassisk support.

  • Möjlighet till användarstöd via videosamtal.

  • Enkel bokning av personlig utbildning.

  • För att lyckas realisera strategier behövs kontinuerlig utbildning och uppföljning. 


Projektledning

Er interna projektledare

Vi projektleder CRM i samband med implementation och utveckling.

  • Dokumentation och kravställning mot leverantör.

  • Säkerställer användarnas behov och ledningens krav.

  • Tillgång till BizBeats stora erfarenhet  och kontaktnät inom CRM.

Lönsam CRM

Definera Why, How, What

Grunden till framgångsrik och lönsam CRM bygger på att definera mål, strategier och lösning i CRM.

  • Följer BizBeats metodik för Lönsam CRM.

  • Analyserar och definierar processer och nuläge.

  • Identifierar strategi efter valda målsättningar.

Rådgivning

Inspiration och bollplank

Vi kan hjälpa till med det mesta inom CRM. Kontakta oss och beskriv era behov.

  • Flexibilitet.

  • Erfarenhet

  • Kontaktnät.