Hoppa till innehåll

Fullt stöd i ert CRM-arbete.

CRM as a Service

CRM as a Service är kärnan i vårt erbjudande. Det är vilka vi är. 

Vi är personer med kunskap, engagemang, kreativitet, erfarenhet och hjärta som kommer göra allt för att ni ska nå framgång med er CRM-lösning.

Och vi är er förlängda arm som CRM-ansvariga.

Det är till för de företag som inte anser att de har behov av en 100% tjänst som CRM-ansvarig - men ni har förstått att ni inte når dit ni önskar utan en dedikerad kraft. 

Ni kommer inte nå dit ni vill om en försäljningschef, marknadschef, VD eller duktig säljare också ska ansvara för att vidareutveckla systemet, projektleda, hålla ordning och reda, inspirera och utbilda era användare.

 

Passion_led_us_here

För att kunna ta in BizBeat som CRM-ansvariga krävs detta:

  • Systemägare som tror på CRM
  • Budget
  • Styrgrupp
  • Tillgång till användare - och tid för användare att vidareutbildas
Det vi levererar är:
  • Metodiken Lönsam CRM - vi definierar tillsammans våra mål, strategier och handlingsplan
  • Upphandling och drift mot bästa leverantörerna för jobbet
  • Projektledning
  • Utbildning och handledning
  • Möjlighet till personlig coachning
  • Uppföljning och rapportering till styrgrupp
  • Månadsvisa möten/avstämningar med styrgrupp. Hur går vi mot våra planer?
  • Stöd till användare - Vi ger inte mailsupport till en utpekad person. Vi ger uppkopplad support till de slutanvändare som behöver det!

Konceptet kräver avtal om minst 4 timmars arbete i veckan. Dvs 10% av en persons arbetstid. För större bolag med fler än 25 användare och flera olika applikationer och lösningar tror vi 10-20% är rimligt.

Vi tror så mycket på vårt koncept att vi ger er möjlighet att när som helst kliva av avtalet, utan uppsägningstid.