Hoppa till innehåll

Personlig coachning och utbildning för användare.

Stöd CRM användare

Många leverantörer erbjuder ett support avtal mot er som kund. Ibland ingår det support i den programvara ni användare.
Men, allt som oftast är det riktat mot en utpekad person, en CRM-ansvarig, som ska sköta all kontakt och dialog med support och sina slutanvändare.
Ibland är det inte en svensktalande support, vilket kan behövas för att kunna beskriva sitt problem på ett korrekt sätt.

Support innehåller inte genomgångar/utbildningar, det är allt som oftast via mail. Ibland telefon.
Dessutom är det tyvärr så att support inte erbjuder den support man som användare så ofta behöver - att instruera hur man faktiskt arbetar i systemet.
Det tycker vi är fel.

Vi erbjuder möjligheten för alla era användare att boka in tider i våra kalendrar för att därigenom uppkopplat titta på problem, funderingar och önskemål.
Så tycker vi att en support ska fungera.

Prissättning efter kartläggning. Metodiken Lönsam CRM måste genomföras, för att vi ska ha en gemensam förståelse för vart vi ska någonstans och vilka vägar vi då ska färdas på.